Žaidimas moksle – rimtas reikalas
Abstract
Idėjos, motyvacija, tarpdiscipliniškumas – tai žodžiai, bene dažniausiai skambėję kalbantis su Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) inovacijų ir kūrybiškumo centro „LinkMenų fabrikas“ direktoriumi Adu Meškėnu. Būtent tai, pašnekovo manymu, yra būtina sėkmės sąlyga. Ir, panašu, kad VGTU „LinkMenų fabriko“ komanda nestokoja nė vieno iš šių elementų – čia nuolat kuriami nauji projektai, generuojamos kitokios, kartais net pasauliniu mastu nuskambančios idėjos, tačiau nepamirštamas ir žaidimo elementas. „Jei mokslą ir mokymąsi iš dalies priimsi kaip žaidimą, o ne pareigą, tai visas procesas iš karto pasirodys daug lengvesnis ir malonesnis“, – neabejoja A. Meškėnas, įsitikinęs, kad mokslą reikia padaryti suprantamą ir įdomų platesnei visuomenės daliai. Ideas, motivation, interdisciplinarity are the key words in conversation with Adas Meškėnas, Director of the Innovation and Creativity Centre “LinkMenų Fabrikas” at Vilnius Gediminas Technical University (VGTU). He thinks that these are the main conditions for success. It seems that the team of VGTU’s “LinkMenų Fabrikas” has all of them: they constantly initiate new projects and generate new ideas that spread over the world, and they never forget the importance of play. “If one, at least partially, takes science, education, work and learning as a form of play, not an obligation, then the whole process will be much easier and more enjoyable,” A. Meškėnas is convinced that we should make science more understandable and interesting for a wider audience.