Kai mokslininkai vėl tampa studentais
Date
2018Author
Navickienė, Vida
Droessiger, Gražina
Kirliauskaitė, Eglė
Metadata
Show full item recordAbstract
Kaip galima sudominti Z kartos atstovus? Kokių kompetencijų reikia dėstytojams, norintiems ne tik puikiai perteikti žinias, bet ir sudominti studentus? Kodėl reikia mokytis visą gyvenimą ir net tapus pripažintu mokslininku bent trumpam grįžti į studentišką suolą? Apie tai kalbamės su dviem Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Edukacinių kompetencijų grupės (EKG) atstovėmis dr. Vida Navickiene ir dr. Gražina Droessiger. Edukologės mielai sutiko papasakoti apie savo skyriaus veiklą, kūrybiškumo svarbą ir net atskleidė darbo su VGTU dėstytojais ypatumus. How do you keep the Z generation engaged? What competences do lecturers need to do both: transfer the knowledge and generate interest among students? Why lifelong learning is important and why does one need to become a student again even if they are recognised scientists? Our conversation with dr. Vida Navickiene and dr. Gražina Droessiger, two employees of the Group of Educational Competencies at Vilnius Gediminas Technical University (VGTU) give answers to the questions. They talk about the activities of the group, the importance of creativity, and reveal some interesting stories about working with VGTU’s lecturers.