dc.contributor.author | Navickienė, Vida | |
dc.contributor.author | Droessiger, Gražina | |
dc.contributor.author | Kirliauskaitė, Eglė | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T17:22:34Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T17:22:34Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.issn | 2029-4999 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/122542 | |
dc.description.abstract | Kaip galima sudominti Z kartos atstovus? Kokių kompetencijų reikia dėstytojams, norintiems ne tik puikiai perteikti žinias, bet ir sudominti studentus? Kodėl reikia mokytis visą gyvenimą ir net tapus pripažintu mokslininku bent trumpam grįžti į studentišką suolą? Apie tai kalbamės su dviem Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Edukacinių kompetencijų grupės (EKG) atstovėmis dr. Vida Navickiene ir dr. Gražina Droessiger. Edukologės mielai sutiko papasakoti apie savo skyriaus veiklą, kūrybiškumo svarbą ir net atskleidė darbo su VGTU dėstytojais ypatumus. | lit |
dc.description.abstract | How do you keep the Z generation engaged? What competences do lecturers need to do both: transfer the knowledge and generate interest among students? Why lifelong learning is important and why does one need to become a student again even if they are recognised scientists? Our conversation with dr. Vida Navickiene and dr. Gražina Droessiger, two employees of the Group of Educational Competencies at Vilnius Gediminas Technical University (VGTU) give answers to the questions. They talk about the activities of the group, the importance of creativity, and reveal some interesting stories about working with VGTU’s lecturers. | eng |
dc.format.extent | p. 10-15 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.source.uri | https://www.vgtu.lt/files/2724/136/6/16_0/Sapere%20Aude%202018%20ruduo%20Nr.2.pdf | |
dc.title | Kai mokslininkai vėl tampa studentais | |
dc.title.alternative | Why researchers become students again | |
dc.type | Straipsnis mokslo, meno populiarinimo leidinyje / Article in science, art promotion publication | |
dcterms.accessRights | Santr. angl. k. p. 57 | |
dcterms.references | 0 | |
dc.type.pubtype | S6 - Straipsnis mokslo, meno populiarinimo leidinyje / Article in science, art promotion publication | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Edukacinių technologijų centras / Educational Technology Center | |
dc.contributor.faculty | Vilniaus Gedimino technikos universitetas / Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | S 007 - Edukologija / Educology | |
dc.subject.researchfield | S 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information | |
dc.subject.vgtuprioritizedfields | EV04 - Komunikacijos valdymas įtraukioje ir kūrybingoje visuomenėje / Communication management in inclusive and creative society | |
dc.subject.ltspecializations | L103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society | |
dc.subject.lt | Z karta | |
dc.subject.lt | mokymasis | |
dc.subject.lt | Edukacinių kompetencijų grupė | |
dc.subject.en | Z generation | |
dc.subject.en | learning | |
dc.subject.en | Group of Educational Competencies | |
dcterms.sourcetitle | Sapere Aude | |
dc.description.issue | Nr. 2(17) | |
dc.publisher.name | VGTU | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.elaba | 34012430 | |