Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorNavickienė, Vida
dc.contributor.authorDroessiger, Gražina
dc.contributor.authorKirliauskaitė, Eglė
dc.date.accessioned2023-09-18T17:22:34Z
dc.date.available2023-09-18T17:22:34Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn2029-4999
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/122542
dc.description.abstractKaip galima sudominti Z kartos atstovus? Kokių kompetencijų reikia dėstytojams, norintiems ne tik puikiai perteikti žinias, bet ir sudominti studentus? Kodėl reikia mokytis visą gyvenimą ir net tapus pripažintu mokslininku bent trumpam grįžti į studentišką suolą? Apie tai kalbamės su dviem Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Edukacinių kompetencijų grupės (EKG) atstovėmis dr. Vida Navickiene ir dr. Gražina Droessiger. Edukologės mielai sutiko papasakoti apie savo skyriaus veiklą, kūrybiškumo svarbą ir net atskleidė darbo su VGTU dėstytojais ypatumus.lit
dc.description.abstractHow do you keep the Z generation engaged? What competences do lecturers need to do both: transfer the knowledge and generate interest among students? Why lifelong learning is important and why does one need to become a student again even if they are recognised scientists? Our conversation with dr. Vida Navickiene and dr. Gražina Droessiger, two employees of the Group of Educational Competencies at Vilnius Gediminas Technical University (VGTU) give answers to the questions. They talk about the activities of the group, the importance of creativity, and reveal some interesting stories about working with VGTU’s lecturers.eng
dc.format.extentp. 10-15
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urihttps://www.vgtu.lt/files/2724/136/6/16_0/Sapere%20Aude%202018%20ruduo%20Nr.2.pdf
dc.titleKai mokslininkai vėl tampa studentais
dc.title.alternativeWhy researchers become students again
dc.typeStraipsnis mokslo, meno populiarinimo leidinyje / Article in science, art promotion publication
dcterms.accessRightsSantr. angl. k. p. 57
dcterms.references0
dc.type.pubtypeS6 - Straipsnis mokslo, meno populiarinimo leidinyje / Article in science, art promotion publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyEdukacinių technologijų centras / Educational Technology Center
dc.contributor.facultyVilniaus Gedimino technikos universitetas / Vilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsEV04 - Komunikacijos valdymas įtraukioje ir kūrybingoje visuomenėje / Communication management in inclusive and creative society
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltZ karta
dc.subject.ltmokymasis
dc.subject.ltEdukacinių kompetencijų grupė
dc.subject.enZ generation
dc.subject.enlearning
dc.subject.enGroup of Educational Competencies
dcterms.sourcetitleSapere Aude
dc.description.issueNr. 2(17)
dc.publisher.nameVGTU
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba34012430


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą