• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mažmeninių finansinių paslaugų suvokimo ypatumai ir plėtros veiksniai

Thumbnail
Data
2009
Autorius
Jurgilevičiūtė, Laura
Sūdžius, Vytautas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Service theory and practice in Lithuania and abroad make great play about participators’ relationship in market, quality of services, marketing and management; however financial services are described in general terms. Financial services are analyzed in line with complexion, branch, but there is no analysis of consumers, especially small consumers, who are the main users of financial services. Thus the objective of this article is to identify specific features and factors for development of these retail financial services. Retail financial services are services, which are on offer to physical entities. In offering these services there is important that consumer and finance institution could place confidence in each other, could be in position to keep in touch, communicate, consult, etc. Another oneness is that financial services create assumptions and conditions to acquire another commodities and services. Though there are sights of financial services and finance institutions, retail financial services can be developed in various aspects, for example, these services can be integrated; can be changed complexion, principles of offering. Common economic tendencies, improvement in information technologies can also weight in development of these services.
Paskelbimo data (metai)
2009
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/124796
Kolekcijos
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources [8559]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis