Nauji studijų programų principai kaip priemonė suderinti studijų proceso dalyvių interesus ir puoselėti mokslo bei studijų sąveiką
Abstract
Straipsnyje puoselėjama viltis, kad įsakmus reikalavimas laikytis aptariamų interesų suderinamumo principų, atlikti pagrįstus paminėtų naudų vertinimus ir viešai juos skelbti atimtų pagrindą neargumentuotoms ar netgi demagogiškoms diskusijoms apie vienų ir kitų programų privalumus ir trūkumus ar jų reikalingumą. Dar daugiau, objektyvi informacija pasitarnautų būsimų studentų pasirinkimui, kai jie matytų tiek gautiną iš programos naudą, tiek galimas rizikas ir, pagaliau, turėdami garantiją, kad programose iškelti įsipareigojimai bus tikrai įvykdyti. Konkretizuojant studijų programų rengimo principus, nagrinėjimo objektu pasirinktas Vilniaus Gedimino technikos universiteto Verslo vadybos fakulteto studijų kompleksas.