• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai Web of Science ir/ar Scopus referuojamuose leidiniuose / Articles in Web of Science and/or Scopus indexed sources
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai Web of Science ir/ar Scopus referuojamuose leidiniuose / Articles in Web of Science and/or Scopus indexed sources
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Architectural development of historic health care institutions in Vilnius city

Thumbnail
Data
2010
Autorius
Stauskis, Gintaras
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
The proposed method for creating a network of sustainable mobility tracks in a residential and public environment is based on coordinated planning of “green corridors” linking urban and suburban areas with interior and exterior recreational resources, connection of urban, regional and national networks of pedestrian, cycling and river travel tracks. Integration of diverse types of recreational mobility in planned travel routes is applied as an attractive innovation. Public transport as trolleybuses, busses and railway is also integrated into the system of sustainable recreation in residential spaces. The planning proposals for a network of sustainable recreation in Vilnius city were presented to the Municipality and now are undergoing a practical testing phase on the analysed sites with involvement of local residents and visitors. Keywords: sustainable mobility, green pathways, recreation, accessibility, urban development.
 
Tyrimas atskleidžia darnaus mobilumo tinklo kūrimo metodus, paremtus koordinuotu „žaliųjų koridorių“ tipo jungčių planavimu mieste ir jungtims su priemiesčio rekreacijos arealais. Pėsčiųjų, dviratininkų ir vandens takais sujungti miesto vidaus ir priemiesčio išoriniai rekreacijos resursai sudaro geras sąlygas tiesiogiai prieiti prie netoli gyvenamųjų teritorijų esančių vertingų gamtos ir kultūros paveldo teritorijų bei objektų, išvengiant nebūtinų kelionių automobiliais aplinkiniais takais. Pateiktuose eksperimentiniuose Vilniaus darnios rekreacijos trasų pasiūlymuose numatyta vienoje trasoje integruoti keliones pėsčiųjų, dviračių takais ir vandens traktais, taip pat įtraukiant į šią grandinę ir miesto viešąjį susisiekimą.
 
Paskelbimo data (metai)
2010
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/125896
Kolekcijos
  • Straipsniai Web of Science ir/ar Scopus referuojamuose leidiniuose / Articles in Web of Science and/or Scopus indexed sources [7946]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis