dc.contributor.author | Domeikytė-Rušinskienė, Dovilė | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T18:25:50Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T18:25:50Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.issn | 1822-430X | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000021723 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/127717 | |
dc.description.abstract | Studijų pasirinkimas – vienas rimčiausių žmogaus gyvenimo sprendimų, turinčių įtakos tolimesnio gyvenimo kokybei. Šis sprendimas turi būti pagrįstas ir pamatuotas. Tačiau profesijos pasirinkimui įtaką daro ir lytis. Visuomenė lytims priskiria skirtingus socialinius vaidmenis, socialines nuostatas, socialines normas ir stereotipus. Straipsnyje, remiantis atlikto tyrimo duomenimis, siekiama išsiaiškinti vyresniųjų klasių moksleivių lyčių skirtumus renkantis studijas po mokyklos baigimo bei moksleivių pasirinktų sprendimų motyvus ir veiksnius. Taip pat aiškinamasi, ar mokiniai ir mokytojai profesijas segmentuoja į „moteriškas“ ir „vyriškas“. | lit |
dc.description.abstract | The choice of university studies is one of the most important decisions which has an impact on future life quality of a person. This decision should be well-thought-out and well-founded. However, the choice of future profession depends on gender. Different social roles, social attitude, norms and stereotypes are strong attributes of social environment. The article is based on survey data and deals with a problem of future university studies choice of high school pupils and differences depending on gender. The thesis of the article is based on a statement that both techers and pupils segment the professions into “feminine” and “masculine”. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | p. 24-35 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.relation.isreferencedby | Ulrich's Web (nenaudotinas) | |
dc.relation.isreferencedby | Index Copernicus | |
dc.relation.isreferencedby | CEEOL – Central and Eastern European Online Library | |
dc.relation.isreferencedby | MLA | |
dc.relation.isreferencedby | SocINDEX with Full Text | |
dc.source.uri | https://doi.org/10.3846/coactivity.2010.33 | |
dc.title | Vyresniųjų klasių moksleivių lyčių požiūrio skirtumai planuojant studijas | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.references | 9 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Humanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button | |
dc.subject.researchfield | S 007 - Edukologija / Educology | |
dc.subject.lt | Lytis | |
dc.subject.lt | Skirtumas | |
dc.subject.lt | Stereotipas | |
dc.subject.lt | Moksleivis | |
dc.subject.lt | Profesija | |
dc.subject.en | Gender | |
dc.subject.en | Difference | |
dc.subject.en | Stereotype | |
dc.subject.en | Student | |
dc.subject.en | Profession | |
dcterms.sourcetitle | Santalka. Filologija. Edukologija | |
dc.description.issue | nr. 4 | |
dc.description.volume | T. 18 | |
dc.publisher.name | Technika | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.doi | 10.3846/coactivity.2010.33 | |
dc.identifier.elaba | 3920639 | |