• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vyresniųjų klasių moksleivių lyčių požiūrio skirtumai planuojant studijas

Thumbnail
Data
2010
Autorius
Domeikytė-Rušinskienė, Dovilė
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Studijų pasirinkimas – vienas rimčiausių žmogaus gyvenimo sprendimų, turinčių įtakos tolimesnio gyvenimo kokybei. Šis sprendimas turi būti pagrįstas ir pamatuotas. Tačiau profesijos pasirinkimui įtaką daro ir lytis. Visuomenė lytims priskiria skirtingus socialinius vaidmenis, socialines nuostatas, socialines normas ir stereotipus. Straipsnyje, remiantis atlikto tyrimo duomenimis, siekiama išsiaiškinti vyresniųjų klasių moksleivių lyčių skirtumus renkantis studijas po mokyklos baigimo bei moksleivių pasirinktų sprendimų motyvus ir veiksnius. Taip pat aiškinamasi, ar mokiniai ir mokytojai profesijas segmentuoja į „moteriškas“ ir „vyriškas“.
 
The choice of university studies is one of the most important decisions which has an impact on future life quality of a person. This decision should be well-thought-out and well-founded. However, the choice of future profession depends on gender. Different social roles, social attitude, norms and stereotypes are strong attributes of social environment. The article is based on survey data and deals with a problem of future university studies choice of high school pupils and differences depending on gender. The thesis of the article is based on a statement that both techers and pupils segment the professions into “feminine” and “masculine”.
 
Paskelbimo data (metai)
2010
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/127717
Kolekcijos
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources [8559]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis