Show simple item record

dc.contributor.authorIšoraitė, Margarita
dc.date.accessioned2023-09-18T18:28:55Z
dc.date.available2023-09-18T18:28:55Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000001256
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/128093
dc.description.abstractVienas pirmųjų kainos nustatymo modelių, kuris pasirodė literatūroje yra Michael Ferreri modelis. Ferreri išlaidų centro kainų nustatymo modelis įvertina veiklos(arba kintamas) išlaidas. Dabartiniu metu Ferreri modelis yra patobulintas įtraukiant fiksuotas išlaidas ir diferencijuojant piko meto ir ne piko meto išlaidas. Šį metodą galima taikyti skaičiuojant kainas Lietuvos transporto įmonėms.lit
dc.format.extentp. 186-191
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.titleTransporto įmonės kainų nustatymo modeliai
dc.typeStraipsnis nerecenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper in a non peer-reviewed conference publication
dc.type.pubtypeP2 - Straipsnis nerecenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article in an un-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dcterms.sourcetitle4-osios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos "Lietuva be mokslo-Lietuva be ateities", įvykusios Vilniuje 2001 m. gegužės mėn. 30 d. , pranešimų medžiaga ; transportas
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba3561503


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record