• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Kitos mokslinės publikacijos / Other Scientific Publications
  • Mokslo (meno) populiarinimo, publicistiniai leidiniai / Science (Art) Promotion, Publicistic Publications
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Kitos mokslinės publikacijos / Other Scientific Publications
  • Mokslo (meno) populiarinimo, publicistiniai leidiniai / Science (Art) Promotion, Publicistic Publications
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bandomasis ruožas iššaukia naujus tyrimus

Thumbnail
Data
2010
Autorius
Vaitkus, Audrius
Motiejūnas, Algirdas
Panasenkienė, Miglė
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
2007 metų pabaigoje Lietuvoje netoli Vilniaus (Pagiriuose) buvo įrengtas eksperimentinių dangų konstrukcijų bandomasis ruožas. Bandomasis ruožas įrengtas bendradarbiaujant Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kelių katedros, VĮ "Transporto ir kelių tyrimo institutas" ir UAB "Fegda" specialistams. Bandomojo ruožo įrengimo darbai, eksperimentinių tyrimų tikslai ir programa aprašyti žurnale "Lietuvos keliai" 2008/1.
 
At the end of 2007 in Pagiriai settlement (near Vilnius) a test section of experimental road pavement structures was constructed. Analysing asphalt pavement structure behavior of Lithuanian temperature change, the experimental research was carried out The experimental study results of measurements encouraged to install the temperature sensors in one of the pavement structure, which helped to determine the pavement strength dependence on surface temperature, measured by the falling weight deflectometer (FWD). Structural pavement strength is one of the most important strength indexes defining the ability of pavement structure to carry vehicle loads. When we use deflectometer for measuring asphalt pavement strength at different environmental conditions and in different seasons, the values of Eo modulus should be reduced to the assumed standard temperature. This research was carried out to revise the temperature correction factor, which enables to reduce the values of fo modulus of asphalt pavement to the standard temperature of +20°C The experimental research showed that asphalt pavement thickness, temperature and vehicle load have a significant impact on the values of Eo modulus, in this way, all these factors should be evaluated proceeding additional experiments.
 
Paskelbimo data (metai)
2010
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/129548
Kolekcijos
  • Mokslo (meno) populiarinimo, publicistiniai leidiniai / Science (Art) Promotion, Publicistic Publications [3001]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis