The use of the intelligent library and tutoring system at all stages of a building life cycle
Peržiūrėti/ Atidaryti
Data
2011Autorius
Zavadskas, Edmundas Kazimieras
Kaklauskas, Artūras
Banaitis, Audrius
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašąSantrauka
Intelligent Library and Tutoring System for Brita in PuBs Project (ILTS-BPP) developed by the authors have the ability to personalize, maximum-reuse, index, analyze and integrate valuable information and knowledge from a wide selection of existing sources in all building life cycle stages. A number of tightly integrated search components (text search, audio search and video search) can be used. Such search possibilities ensure that stakeholders from construction and real estate industry can take advantage of quickly retrieving the most relevant information from the available content that has already been developed and approved for different manuals, handbooks, directives, research, normative documents, databases of best practice and other sources. We suppose that the intelligent libraries and tutoring systems will become a practical knowledge storehouse and will offer intelligent opportunities for learners in construction and real estate industry. The library of e-learning modules is individualized, can operate in distributed universities and institutions and can provide learners withdifferent forms of content. Žinomos intelektinės ir elektroninės bibliotekos sistemos negauna vartotojui tinkamiausios informacijos (skyrių, poskyrių, pastraipų) iš konkretaus elektroninio teksto, neintegruoja jo į vartotojui sudaromos informacinės medžiagos alternatyvas (išlaikant sąsają su originaliu tekstu), neišrenka naujai iš skirtingų informacinių šaltinių sudarytos integruotos racionaliausios informacinės medžiagos alternatyvos, t. y. automatizuotai nėra nustatomi atskirų informacijos šaltinių racionalūs skyriai/paragrafai/pastraipos nėra sudaromos, integruotos suminės tekstinės medžiagos alternatyvos, nėra nustatoma, daugiakriterinė analizė ir racionaliausios alternatyvos. Žinomos sistemos nėra lanksčios atliekant paiešką, kadangi neturi galimybės pritaikyti atrinktą informaciją konkrečiam vartotojui tiek pagal vartotojo tikslus ir poreikius, tiek pagal informacijos apimtį (Ammar et al., 2010; Armani et al., 2000; Brusilovsky, 2000; Chen, 2009; Chen, 2011; Crowley et al., 2007; Day et al., 2007; Gasparetti et al., 2009; Gunel & Asliyan, 2010; He et al., 2009; Hsu et al., 2010; Lucence, 2005; Mao & Li, 2010; Phobun & Vicheanpanya, 2010; Pouliquen et al., 2005; Roll et al., 2011; Sarrafzadeh et al., 2008). Autorių sukurta Intelektinė bibliotekos ir praktinio mokymo sistema Europos Sąjungos 6-osios bendrosios mokslinių tyrimų, technologinės plėtros ir demonstracinės veiklos programos (Framework-6) „Brita in PuBs“ projektui (ILTS-BPP) (BRITA in PuBs, 2008) gali būti taikoma visuose pastato gyvavimo ciklo etapuose ir asmeniškai parinkti, maksimaliai panaudoti, indeksuoti, analizuoti bei integruoti vertingą informaciją ir žinias iš įvairiausių turimų šaltinių. [...]