dc.contributor.author | Vinogradova-Zinkevič, Irina | |
dc.contributor.author | Kurilov, Jevgenij | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T18:39:38Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T18:39:38Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.issn | 2029-2279 | |
dc.identifier.other | (BIS)LBT02-000040864 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/130393 | |
dc.description.abstract | Studijų kokybės vertinimas yra sudėtingas irilgalaikis procesas. Studijų kokybės vertinimas yra tarpdisciplininis, formuojami įvairūs kokybės vertinimo kriterijų modeliai, kokybė tiriama įvairiais aspektais. Dažniausiai studijų kokybę tiria ekspertai. Remiantis jų tyrimo rezultatais nustatoma tobulintina sritis. Šiame straipsnyje buvo nagrinėjamos nuotolinių studįjų studentų nuomonės. Tyrimo tikslas - įvertinti įvairių nuotolinių studijų kokybės vertinimo kriterijų svarbą studentų požiūriu. Apklausos metu studentai vertino studijas pedagoginiu, organizaciniu ir technologiniu aspektais. Tyrimo rezultatai parodė, kad, studentų nuomone, studijų kokybė labiausiai priklauso nuo kokybiškai pateiktos medžiagos ir gerai organizuoto mokymo proceso. | lit |
dc.description.abstract | Evaluation of quality of higher education studies is a complicated and time consuming process. Evaluation of studies quality is interdisciplinary, quality is analysed taking into account different aspects, and therefore different quality criteria evaluation models are used. Quality evaluation is mostly analysed by the experts, and the estimated areas to improve quality are usually based on the experts' evaluation results. The opinion of distance studies students has been analysed in this paper. The aim of this research is to analyse the importance of different distance studies quality criteria from the students' point of view. Students have evaluated the studies quality against pedagogical, organisational and technological aspects during the survey. The research results show that in the respondents' opinion studies quality mostly depends on quality learning material and well organised teaching process. | eng |
dc.format.extent | P. 99-103 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.title | Nuotolinių studijų kokybės vertinimas | |
dc.type | Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication | |
dcterms.accessRights | Tomo antraštė: III respublikinės mokslinės-praktinės konferencijos mokslinių straipsnių rinkinys | |
dcterms.references | 6 | |
dc.type.pubtype | P1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.institution | Matematikos ir informatikos institutas Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Fundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences | |
dc.subject.researchfield | S 007 - Edukologija / Educology | |
dc.subject.researchfield | N 009 - Informatika / Computer science | |
dc.subject.researchfield | T 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering | |
dcterms.sourcetitle | Mokslo taikomųjų tyrimų įtaka šiuolaikinių studijų kokybei : respublikinės konferencijos mokslinių straipsnių rinkinys | |
dc.description.volume | [2010] | |
dc.identifier.doi | VGT02-000024203 | |
dc.identifier.elaba | 5896133 | |