Show simple item record

dc.contributor.authorVinogradova-Zinkevič, Irina
dc.contributor.authorKurilov, Jevgenij
dc.date.accessioned2023-09-18T18:39:38Z
dc.date.available2023-09-18T18:39:38Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn2029-2279
dc.identifier.other(BIS)LBT02-000040864
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/130393
dc.description.abstractStudijų kokybės vertinimas yra sudėtingas irilgalaikis procesas. Studijų kokybės vertinimas yra tarpdisciplininis, formuojami įvairūs kokybės vertinimo kriterijų modeliai, kokybė tiriama įvairiais aspektais. Dažniausiai studijų kokybę tiria ekspertai. Remiantis jų tyrimo rezultatais nustatoma tobulintina sritis. Šiame straipsnyje buvo nagrinėjamos nuotolinių studįjų studentų nuomonės. Tyrimo tikslas - įvertinti įvairių nuotolinių studijų kokybės vertinimo kriterijų svarbą studentų požiūriu. Apklausos metu studentai vertino studijas pedagoginiu, organizaciniu ir technologiniu aspektais. Tyrimo rezultatai parodė, kad, studentų nuomone, studijų kokybė labiausiai priklauso nuo kokybiškai pateiktos medžiagos ir gerai organizuoto mokymo proceso.lit
dc.description.abstractEvaluation of quality of higher education studies is a complicated and time consuming process. Evaluation of studies quality is interdisciplinary, quality is analysed taking into account different aspects, and therefore different quality criteria evaluation models are used. Quality evaluation is mostly analysed by the experts, and the estimated areas to improve quality are usually based on the experts' evaluation results. The opinion of distance studies students has been analysed in this paper. The aim of this research is to analyse the importance of different distance studies quality criteria from the students' point of view. Students have evaluated the studies quality against pedagogical, organisational and technological aspects during the survey. The research results show that in the respondents' opinion studies quality mostly depends on quality learning material and well organised teaching process.eng
dc.format.extentP. 99-103
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.titleNuotolinių studijų kokybės vertinimas
dc.typeStraipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication
dcterms.accessRightsTomo antraštė: III respublikinės mokslinės-praktinės konferencijos mokslinių straipsnių rinkinys
dcterms.references6
dc.type.pubtypeP1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.institutionMatematikos ir informatikos institutas Vilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyFundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.researchfieldN 009 - Informatika / Computer science
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dcterms.sourcetitleMokslo taikomųjų tyrimų įtaka šiuolaikinių studijų kokybei : respublikinės konferencijos mokslinių straipsnių rinkinys
dc.description.volume[2010]
dc.identifier.doiVGT02-000024203
dc.identifier.elaba5896133


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record