Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorValuckas, Giedrius
dc.date.accessioned2023-09-18T18:45:32Z
dc.date.available2023-09-18T18:45:32Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000004076
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/131559
dc.format.extentp. 239-243
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.titleMarketing research as the one of the main ways to company's success
dc.typeStraipsnis nerecenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper in a non peer-reviewed conference publication
dc.type.pubtypeP2 - Straipsnis nerecenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article in an un-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dcterms.sourcetitleKetvirtosios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos "Lietuva be mokslo - Lietuva be ateities", įvykusios Vilniuje 2002 m. balandžio mėn. 11-12 d., medžiaga : mechanika, medžiagų inžinerija, pramonės inžinerija ir vadyba
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba3604244


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą