Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorVlasenko, Andrej
dc.contributor.authorKaklauskas, Artūras
dc.contributor.authorZavadskas, Edmundas Kazimieras
dc.date.accessioned2023-09-18T18:48:51Z
dc.date.available2023-09-18T18:48:51Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1392-1215
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000023464
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/132100
dc.description.abstractThe developers of computer systems intended for detection of pupil size variation in different human states investigates the following two types of the response: response of a pupil to the psychoemotional state; and pupils response in relation with human‘s intellectual activity performed . During the research we have been analyzing pupil size variation induced by students’ reaction when they know the answer and do not. Image capture device with video camera has been designed in order to execute experiments and record eye images. Delivered image has been processed with the help of specially made Video processing software. Gained results are presented in a form of diagrams which shows that response of students’ pupil within the first minute upon question reading varies when a student knows the answer and does not. If the answer is unknown – the pupil remains widened after first minute of the response.eng
dc.description.abstractSpecialiųjų biometrinių sistemų kūrėjai skiria du vyzdžio reakcijos tipus pagal skirtingus žmogaus būsenos tyrimus: vyzdžio reakciją į psichoemocinę būseną ir vyzdžio reakciją, susijusią su žmogaus intelektine veikla. Tyrimo metu buvo analizuojami vyzdžio pasikeitimai, atsirandantys dėl studento reakcijos į atitinkamą klausimą (kai jis žino atsakymą arba ne). Buvo sukurtas vaizdo fiksavimo įrenginys (image capture device ) su videokamera siekiant atlikti eksperimentą ir įrašyti akies vyzdžio pakitimus. Gauti vaizdai buvo apdorojami specialiai sukurta programine įranga (video processing software), o rezultatai pateikiami diagramose, kurios parodo studento vyzdžio reakciją į perskaitytą klausimą per pirmąją minutę, kai studentas žino atsakymą arba ne. Jei po pirmos minutes jis atsakymo nežino, vyzdys išlieka išsiplėtęs.lit
dc.format.extentp. 85-88
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbyScience Citation Index Expanded (Web of Science)
dc.relation.isreferencedbyINSPEC
dc.relation.isreferencedbyVINITI
dc.source.urihttps://eejournal.ktu.lt/index.php/elt/article/view/890
dc.titleInvestigation of students’ knowledge and iris interrelationship
dc.typeStraipsnis Web of Science DB / Article in Web of Science DB
dcterms.references10
dc.type.pubtypeS1 - Straipsnis Web of Science DB / Web of Science DB article
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVilniaus Gedimino technikos universitetas / Vilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 001 - Elektros ir elektronikos inžinerija / Electrical and electronic engineering
dcterms.sourcetitleElektronika ir elektrotechnika
dc.description.issueNo. 10 (116)
dc.publisher.nameTechnologija
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.doiMRU02-000017173
dc.identifier.doi000298713500019
dc.identifier.elaba3958595


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą