Show simple item record

dc.contributor.authorRibokas, Paulius
dc.contributor.authorBurinskienė, Aurelija
dc.date.accessioned2023-09-18T18:48:56Z
dc.date.available2023-09-18T18:48:56Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/132127
dc.description.abstractŠiame straipsnyje supažindinama su technologijų priėimo modeliais, kuriuos galima būtų panaudoti tyriant vartotojų elgseną į elektroninės komercijos plėtimąsį gamybos įmonėse. Aprašytas literatūrinėje dalyje e-komercijos dažniausiai susiduriamos sąvokos. Aprašyti technologijų priėmimo modeliai – TRA, TPB, TAM, TAM2 ir UTAUT modeliai, su kuriais dažniausiai susidūriama IT srityje nustatant vartotojų elgseną. Įvertinti modelių privalumai, pranašumai bei trūkumai.lit
dc.description.abstractThe modern world promotes the deployment of information technology in organizational structures and changes business processes that can give a company a competitive edge. In order to promote organizational competitiveness, information technology has created electronic commerce that helps to exchange product information services, including bids, or to buy or sell physical products. This article aims to evaluate the technology acceptance models that are most commonly used in research related to IT. Described in the literature part of electronic commerce are the most commonly encountered concepts. Technology adoption models were described - TRA, TPB, TAM, TAM2 and UTAUT model. These models are most commonly encountered in the field of IT for consumer behavior. The advantages, benefits and disadvantages of the models have been evaluated.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 1-8
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2019/paper/viewFile/496/163
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt
dc.titleTechnologijų priėmimo modeliai e-komercijoje
dc.title.alternativeTechnology acceptance models in electronic commerce
dc.typeStraipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication
dcterms.references26
dc.type.pubtypeP1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 004 - Ekonomika / Economics
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsEV04 - Komunikacijos valdymas įtraukioje ir kūrybingoje visuomenėje / Communication management in inclusive and creative society
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltelektroninė komercija
dc.subject.lttechnologijų priėmimo teorijos
dc.subject.ltmodeliai
dc.subject.ltTRA
dc.subject.ltTPB
dc.subject.ltTAM
dc.subject.ltTAM2
dc.subject.ltUTAUT
dc.subject.enelectronic commerce
dc.subject.entechnology acceptance theories
dc.subject.enmodels
dc.subject.enTRA
dc.subject.enTPB
dc.subject.enTAM
dc.subject.enTAM2
dc.subject.enUTAUT
dcterms.sourcetitle22-osios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija "Ekonomika ir vadyba", 2019 m. vasario 13 d. Vilnius = Proceedings of the 22nd Conference for Junior Researchers „Science – Future of Lithuania“ "Economics and management", 13 February, Vilnius, Lithuania
dc.publisher.nameVGTU leidykla Technika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba36113618


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record