Innovative marketing decisions drive in business activities – a perspective direction of research
Abstract
In recent decades, the rapid growth of innovative Internet based information and communication technologies created a new field of scholastic and academic study among scholars. Mainly, the attention of researchers is meeting point on new ways to form relationship thought social network sites. Social network sites represent a new form of web communities, where people meet and share interests and activities. Due to exponential growth of these sites, an increasing number of scholars are beginning to study the emergent phenomena in order to identify the new ways of marketing possibilities based on information technologies. This article examines the recent literature about this issue. Efektyvus šio integruoto marketingo komunikacijos pritaikymas verslo aplinkoje yra vienas iš didžiausių verslo konkurencinių pranašumų rinkoje, atveriantis naujas marketingo galimybes. Todėl daugėjant organizacijų, diegiančių socialinių tinklų marketingo sprendimus, tampa aktualu nagrinėti, analizuoti, tirti ir vertinti šias strategijas ir jų teikiamą naudą verslo organizacijoms. Inovatyvių marketingo sprendimų panaudojimo galimybių nesuvokimas ir negebėjimas surasti argumentų pagrįsti socialinės medijos efektyvumą dažnai laiduoja per mažą aukščiausios įmonės valdymo grandies dėmesį naudojamoms socialinės medijos priemonėms ir per mažą socialinės medijos priemonių išnaudojimą marketingo tikslams įgyvendinti. Dėl to būtina suvokti socialinės medijos teikiamas galimybes verslui ir ištirti socialinės medijos naudojimo atvejus bei jų aktualumą ir naudą verslo rezultatams. Šio straipsnio tikslas – išanalizavus literatūros šaltinius inovatyvių marketingo sprendimų tematika, išgryninti šių sprendimų teikiamą naudą ir galimybes šiuolaikiniam verslui išlikti konkurencingam vykstant sparčiai technologijų kaitai ir globalizacijos procesui. Pasirinkta darbo metodika – mokslinės literatūros analizė ir apibendrinimas – leidžia atskleisti inovatyvių marketingo sprendimų svarbą organizacijoms. Straipsnyje nagrinėjama ir pristatoma mokslinės literatūros apie socialinių tinklų marketingą analizė, išgryninat „online“ marketingo esminius aspektus ir ypatumus, taip pat apibrėžiant socialinių tinklų koncepciją. Taip pat analizuojami ir pristatomi pagrindiniai socialinių tinklų organizacijai teikiami privalumai ir jų trūkumai. Straipsnio pabaigoje pristatomos tolesnės tyrimo sritys, kurios galėtų identifikuoti ir padėti taikyti socialinių tinklų marketingą kasdienėje organizacijos veikloje siekiant užsibrėžtų tikslų.