Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorUturytė, Laura
dc.contributor.authorLinkevičius, Mantas
dc.date.accessioned2023-09-18T18:49:30Z
dc.date.available2023-09-18T18:49:30Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1822-8011
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000023372
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/132302
dc.description.abstractIn recent decades, the rapid growth of innovative Internet based information and communication technologies created a new field of scholastic and academic study among scholars. Mainly, the attention of researchers is meeting point on new ways to form relationship thought social network sites. Social network sites represent a new form of web communities, where people meet and share interests and activities. Due to exponential growth of these sites, an increasing number of scholars are beginning to study the emergent phenomena in order to identify the new ways of marketing possibilities based on information technologies. This article examines the recent literature about this issue.eng
dc.description.abstractEfektyvus šio integruoto marketingo komunikacijos pritaikymas verslo aplinkoje yra vienas iš didžiausių verslo konkurencinių pranašumų rinkoje, atveriantis naujas marketingo galimybes. Todėl daugėjant organizacijų, diegiančių socialinių tinklų marketingo sprendimus, tampa aktualu nagrinėti, analizuoti, tirti ir vertinti šias strategijas ir jų teikiamą naudą verslo organizacijoms. Inovatyvių marketingo sprendimų panaudojimo galimybių nesuvokimas ir negebėjimas surasti argumentų pagrįsti socialinės medijos efektyvumą dažnai laiduoja per mažą aukščiausios įmonės valdymo grandies dėmesį naudojamoms socialinės medijos priemonėms ir per mažą socialinės medijos priemonių išnaudojimą marketingo tikslams įgyvendinti. Dėl to būtina suvokti socialinės medijos teikiamas galimybes verslui ir ištirti socialinės medijos naudojimo atvejus bei jų aktualumą ir naudą verslo rezultatams. Šio straipsnio tikslas – išanalizavus literatūros šaltinius inovatyvių marketingo sprendimų tematika, išgryninti šių sprendimų teikiamą naudą ir galimybes šiuolaikiniam verslui išlikti konkurencingam vykstant sparčiai technologijų kaitai ir globalizacijos procesui. Pasirinkta darbo metodika – mokslinės literatūros analizė ir apibendrinimas – leidžia atskleisti inovatyvių marketingo sprendimų svarbą organizacijoms. Straipsnyje nagrinėjama ir pristatoma mokslinės literatūros apie socialinių tinklų marketingą analizė, išgryninat „online“ marketingo esminius aspektus ir ypatumus, taip pat apibrėžiant socialinių tinklų koncepciją. Taip pat analizuojami ir pristatomi pagrindiniai socialinių tinklų organizacijai teikiami privalumai ir jų trūkumai. Straipsnio pabaigoje pristatomos tolesnės tyrimo sritys, kurios galėtų identifikuoti ir padėti taikyti socialinių tinklų marketingą kasdienėje organizacijos veikloje siekiant užsibrėžtų tikslų.lit
dc.format.extentp. 445-459
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbyTOC Premier
dc.relation.isreferencedbyCentral & Eastern European Academic Source (CEEAS)
dc.source.urihttps://ojs.mruni.eu/ojs/intellectual-economics/article/view/722/680
dc.titleInnovative marketing decisions drive in business activities – a perspective direction of research
dc.title.alternativeInovatyvių marketingo sprendimų taikymas versle – perspektyvi mokslinių tyrimų kryptis
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references38
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.researchfieldS 004 - Ekonomika / Economics
dc.subject.ltMarketingas
dc.subject.ltSocialinių tinklų puslapiai
dc.subject.ltSocialinių tinklų marketingas
dc.subject.ltNauda taikant socialinius tinklus versle
dc.subject.enInternet marketing
dc.subject.enSocial network marketing
dc.subject.enSocial network sites
dc.subject.enBenefits of using social networks for business
dcterms.sourcetitleIntelektinė ekonomika = Intellectual economics : mokslo darbų žurnalas
dc.description.issueno. 3(11)
dc.description.volumeVol. 5
dc.publisher.nameMykolo Romerio universitetas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doiMRU02-000010137
dc.identifier.elaba3957193


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą