Finansinių priemonių ir paslaugų rinkodara: principai ir praktika
Abstract
Vadovėlyje nagrinėjami aktualūs finansinių priemonių ir paslaugų rinkodaros klausimai, apibūdinamos rinkodaros atsiradimo prielaidos ir sąlygos, finansų rinkos ypatumai ir problemos, ypatingą dėmesį skiriant finansinių priemonių ir paslaugų savybėms atskleisti, kainodaros priemonėms ir pinigų srautų vertei nustatyti. Apibendrinti finansinių priemonių ir paslaugų rėmimo, ryšių su klientais valdymo, įvaizdžio ir strategijos formavimo principai ir praktinė veikla. Leidinys skirtas VGTU pirmosios pakopos Vadybos ir verslo administravimo studijų, Vadybos studijų ir Ekonomikos studijų krypčių studentams, turintiems bendrus rinkodaros ir finansų teorijos pagrindus, leidžiančius gilintis į finansinių priemonių ir paslaugų rinkodaros ypatumus, taip pat galintiems ir paskaitų metu, ir savarankiškai susieti teorinius rinkodaros ir finansų sistemos aspektus su praktinėmis veiklos galimybėmis.