Kai kurių palydovinių metodų realizacijos ILS tikrinimui
Abstract
Straipsnyje aptariamas įprastinės diferencinės GPS ir inversinės DGPS sistemų panaudojimas antžeminių tupdymo pagal prietaisus sistemų (ILS) apskraidomuosiuose bandymuose. Testavimo lėktuvo koordinatės matuojamos esamuoju laiku. Nurodomi inversinės sistemos DGPS privalumai. Siūloma palydovinių technologijų metodus taikyti ir DGPS matavimų tikslumo nepriklausomam įvertinimui. Tam aptartos dvi pseudolitų panaudojimo konfigūracijos: tiesioginė ir inversinė. Pastarosios privalumas yra tai, kad čia mažesni reikalavimai pseudolito ir antžeminių imtuvų laiko etalonams bei galima realiu laiku kontroliuoti apskraidomųjų ILS bandymų rezultatus antžeminiame punkte. Aptarti sistemos su judamuoju pseudolitu ir antžeminiais GPS imtuvais pagrindiniai paklaidų šaltiniai ir potencialusis tikslumas. Usage of common differential GPS and inversed DGPS for measurement in real time of positions (coordinates) of test aircraft in Instrument Landing System (ILS) flight test applications is discussed. Advantages of inversed DGPS are pointed out. It is proposed to use methods based on satellite navigation systems technologies for independent evaluation of the accuracy of DGPS measurements as well. Two configurations of pseudolites displacement are discussed for this task. More soft requirements to the clock standards of the pseudolite and ground based GPS receivers with real time control possibility of ILS flight test results at the ground based control post are designated as advantages for inversed pseudolites’ configuration. Questions of main error sources and ralative potential accuracy of the configuration with moving pseudolite and ground based GPS receivers are evaluated.