Show simple item record

dc.contributor.authorPruskus, Valdas
dc.date.accessioned2023-09-18T18:54:38Z
dc.date.available2023-09-18T18:54:38Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn1648-0627
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000005499
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/133290
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjama verslo socialinė ir etinė atsakomybė marketingo aspektu. Parodomi būdai, kuriuos taikydama verslo organizacija galėtų bandyti išvengti organizacinių (firmos lygmeniu) ir socialinių (santykiuose su visuomene) problemų. Aptariamos marketingo galimybės integruojant socialinės ir etinės atsakomybės vertybes į organizacinę firmos kultūrą.lit
dc.format.extentp. 43-51
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.titleVerslo socialinė ir etinė atsakomybė rinkodaros aspektu
dc.title.alternativeThe social and ethnical responsibility of business in aspect of marketing
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dcterms.sourcetitleVerslas: teorija ir praktika
dc.description.issuenr. 1
dc.description.volumeT. 4
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba3626939


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record