• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai Web of Science ir/ar Scopus referuojamuose leidiniuose / Articles in Web of Science and/or Scopus indexed sources
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai Web of Science ir/ar Scopus referuojamuose leidiniuose / Articles in Web of Science and/or Scopus indexed sources
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Simulation of traffic-related aerosol dispersion

Thumbnail
Data
2012
Autorius
Špakauskas, Valdas
Melichov, Dmitrij
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
This paper presents a quasi-empirical model of the distribution of pollutant particles along the roadway. By modelling the source of the pollutant as a cut-off cylinder we assume that aerosol particles (of 0.3–15 μm in diameter) are distributed according to the Gaussian law both along the vertical and horizontal axes. A cross wind translates the pollutant cloud away from the road and the particles are being influenced by gravity, particle buoyancy and thermal plume rise effects. The obtained pollutant concentration function coincides well with the experimental data obtained by Zhu et al. (2011), Grigalavičienė and Rutkovienė (2006), and Zechmeister et al. (2005).
 
Darbe pasiūlytas kvaziempirinis modelis, skirtas didesnio kaip 0,3 μm skersmens dalelių sklaidai pakelėse modeliuoti. Modeliuojant taršos šaltinį kaip nupjautinį cilindrą laikome, kad aerozolių dalelės (0,3–15 μm diametro) taršos šaltinyje vertikalia ir horizontalia kryptimis pasiskirsto pagal Gauso dėsnį. Pučiant vėjui, kurio kryptis statmena keliui, dulkių debesis yra nešamas tolyn nuo kelio, o aerozolio dalelės yra veikiamos gravitacijos, dalelių plūdrumo ir terminio teršalų fakelo kilimo efektų. Gauta teršalų koncentracijos kaita transporto magistralės šalikelėse sutampa su eksperimentiniais matavimais (Zhu ir kt., 2011; Grigalavičienė ir Rutkovienė, 2006; Zechmeister ir kt., 2005).
 
Paskelbimo data (metai)
2012
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/134138
Kolekcijos
  • Straipsniai Web of Science ir/ar Scopus referuojamuose leidiniuose / Articles in Web of Science and/or Scopus indexed sources [7946]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis