dc.contributor.author | Tamošauskas, Povilas | |
dc.contributor.author | Sakalys, Vytautas | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T18:59:52Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T18:59:52Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.issn | 1392-1401 | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000006900 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/134342 | |
dc.description.abstract | Straipsnyje apžvelgiami humanistinės fizinio ugdymo paradigmos metodologiniai principai, į kuriuos būtina atsižvelgti kuriant studentų fizinio ugdymo procesą. Nustatyta, kad šiandieninei studentų fizinio ugdymo praktikai būdingi tokie trūkumai: nėra humanistinio kryptingumo, kūno kultūra suvokiama fragmentiškai, nėra aiškesnio visuminio vaizdo, plėtojant studentų fizines galias nepakankamai rūpinamasi asmenybės kūno kultūros puoselėjimu ir pan. Metodologiniams principams pagrįsti buvo pasitelktos humanistinės teorijos ir koncepcijos. [...]. | lit |
dc.format.extent | p. 10-14 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.title | Humanistinės fizinio ugdymo paradigmos metodologiniai principai | |
dc.title.alternative | Methodogical principles of humanized physical training paradigma | |
dc.type | Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source | |
dc.type.pubtype | S4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Humanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button | |
dc.subject.researchfield | S 007 - Edukologija / Educology | |
dcterms.sourcetitle | Sporto mokslas : Lietuvos sporto mokslo tarybos, Lietuvos olimpinės akademijos, Lietuvos kūno kultūros akademijos ir Vilniaus pedagoginio universiteto leidinys | |
dc.description.issue | Nr. 3 | |
dc.publisher.name | LSIC | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.elaba | 3647141 | |