Show simple item record

dc.contributor.authorTamošauskas, Povilas
dc.contributor.authorSakalys, Vytautas
dc.date.accessioned2023-09-18T18:59:52Z
dc.date.available2023-09-18T18:59:52Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn1392-1401
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000006900
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/134342
dc.description.abstractStraipsnyje apžvelgiami humanistinės fizinio ugdymo paradigmos metodologiniai principai, į kuriuos būtina atsižvelgti kuriant studentų fizinio ugdymo procesą. Nustatyta, kad šiandieninei studentų fizinio ugdymo praktikai būdingi tokie trūkumai: nėra humanistinio kryptingumo, kūno kultūra suvokiama fragmentiškai, nėra aiškesnio visuminio vaizdo, plėtojant studentų fizines galias nepakankamai rūpinamasi asmenybės kūno kultūros puoselėjimu ir pan. Metodologiniams principams pagrįsti buvo pasitelktos humanistinės teorijos ir koncepcijos. [...].lit
dc.format.extentp. 10-14
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.titleHumanistinės fizinio ugdymo paradigmos metodologiniai principai
dc.title.alternativeMethodogical principles of humanized physical training paradigma
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyHumanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dcterms.sourcetitleSporto mokslas : Lietuvos sporto mokslo tarybos, Lietuvos olimpinės akademijos, Lietuvos kūno kultūros akademijos ir Vilniaus pedagoginio universiteto leidinys
dc.description.issueNr. 3
dc.publisher.nameLSIC
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba3647141


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record