• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lietuvos geležinkelio pertvarkymas ir integravimas į Europos transporto sistemą

Thumbnail
Data
1996
Autorius
Sakalauskas, Kazys
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Lithuanian railways network is not adapted to the needs of internal cargo transportation. First railway line was layed down in 1863. The lane connected Petersburg with Warsaw, Karaliaučius was added to this railway lane later. Despite the weaknesses of the development, Lithuanian railway is still the most important transporting mode in the Republic. 46 % of the total transportation works or 11 milliard ton/km per year are carried out by railways at the moment. For the reconstruction of internal railway network the priority must be layed down on the construction of a new routes: Alytus - Valkininkai (90 km), Kaunas - Jurbarkas - Tauragė (115 km), Utena - Panevėžys (90 km), Bugeniai - Skuodas (40 km), Jonava - Ukmergė - Anykščiai (145 km). Two transit corridors must be formed for the improvement of the conditions for the transit traffic. The first - South - Worth - corridor must go through Šeštokai and Kaunas to Riga, Tallinn and Helsinki. The Second - East - West - corridor must go from Klaipėda through Vilnius to Belorussia and Russia. There is a need for development not only the railway, but also its requisites, rolling - stock stations, passenger service system. The search for funds and ideas for solving mentioned problems could be aimed not only at a home country, but also at foreign resources.
Paskelbimo data (metai)
1996
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/135511
Kolekcijos
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources [8559]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis