Show simple item record

dc.contributor.authorGlebik, Tatjana
dc.date.accessioned2023-09-18T19:07:47Z
dc.date.available2023-09-18T19:07:47Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000024646
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/135651
dc.description.abstractStraipsnyje yra analizuojama tradicinio ir elektroninio marketingo teorija, pateikiami pagrindiniai skirtumai, kurie egzistuoja tarp tradicinio ir elektroninio marketingo. Straipsnyje yra nagrinėjami tradicinio marketingo „4P“ kompleksas bei elektroninio marketingo kompleksas. Analizuojamas komunikavimas kaip elektroninio marketingo komplekso elementas. Straipsnyje pateikiami reklamos internete metodai. Interneto svetainė, reklaminės juostos, iškylančioji ir įterpiamoji reklamos, baneriai, reklama paieškos svetainėse, kontekstinė reklama, reklama elektroniniu paštu, vaizdo reklama, nuorodos internete, tekstinė reklama, reklama diskusijų ir naujienų grupėse nagrinėjami kaip reklamos internete priemonės ir tipai, pateikiamos skirtingų autorių nuomonės.lit
dc.description.abstractIn this article traditional marketing and e-marketing theory is analyzed, main differences are shown between those two kinds of marketing. Also, “4P” concept of traditional marketing is discussed. The article analyses communication as a part of emarketing, some methods of advertising are also given in it, as well as internet page, advertisement lines, pop-up and popunder advertisements, banners, context ads, e-mail ads, flash ads, forum and news ads, internet advertisement methods and types, different authors’ points of view are shown.eng
dc.format.extentp. [1-6]
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.titleElektroninis marketingas ir reklama internete
dc.typeStraipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication
dcterms.references8
dc.type.pubtypeP1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltTradicinis marketingas
dc.subject.ltElektroninis marketingas
dc.subject.ltReklama
dc.subject.ltInternetas
dc.subject.ltSvetainė
dc.subject.enTraditional marketing
dc.subject.enE-marketing
dc.subject.enAdvertisement
dc.subject.enInternet
dc.subject.enWeb page
dcterms.sourcetitle14-osios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ 2011 metų teminės konferencijos "Verslas XXI amžiuje", įvykusios Vilniuje 2011 m. vasario 3 d., pranešimai
dc.publisher.nameVGTU Verslo vadybos fakultetas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba3983260


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record