Antikrizinio valdymo turinys: esmė, tikslai ir priemonės
Abstract
Straipsnyje nagrinėjama antikrizinio valdymo turinys, esmė, tikslai ir priemonės, pateikiamos įvairios šios sampratos interpretacijos, principai, etapai ir priemonės, taikomi įmonei, pastebėjus neigiamas veiklos tendencijas ar patekus į krizinę būklę, kai nepatenkinami einamieji ūkiniai ir finansiniai poreikiai, sprendžiant klausimą dėl tolesnės veiklos tęstinumo galimybės. Pritariama sisteminiam antikrizinio valdymo traktavimui, kai į antikrizinį valdymą žiūrima kaip į priemonių kompleksą, pradedant krizės diagnostika ir baigiant specialių priemonių jai išvengti parengimu ir įgyvendinimu. Means of corporate anticrisis management are various, based on different principles. Due to their broad diapason there is no simple necessity to apply them. A set of means joining the most important provisions of anticrisis management should be formed for effective corporate anticrisis management. Its success also depends on the correct evaluation of the situation in the corporate and the choice of adequate means. Corporate anticrisis management differs from ordinary management. All means and methods of ordinary management are intended to support and develop corporate activities (including steps allowing to avoid crisis situation) in a present and oncoming period. Means of corporate anticrisis management are intended for overcoming the crisis which has already begun.