• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Conception of intercourse's between logistic and marketing activities

Thumbnail
Data
2005
Autorius
Bazaras, Darius
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Straipsnyje formuluojama prielaida, kad yra dviprasmiškai vertinama logistikos sąvoka bei logistikos veiklos bei funkcijų apibrėžimas. Taip pat diskusijas kelia bandymas įvardinti ir atskirti iš pirmo žvilgsnio labai artimas verslo veiklos sritis - marketingą ir logistiką. Logistika kaip savarankiškas mokslas yra pakankamai naujas, turintis glaudų ryšį su kitomis verslo veiklomis, tokiomis kaip finansai, technologijos, marketingas ir nėra iki galo aiškiai išanalizuota mokslinėje-praktinėje verslo organizavimo literatūroje. Straipsnyje, pasitelkiant moksline, metodine literatūrą yra analizuojami logistikos raidos aspektai - 30 - jų metu ekonominė krizė Jungtinėse Amerikos valstijose bei karinės logistikos laimėjimais po II pasaulinio karo metais. Teigiama, kad verslo logistikos atsiradimui pasitarnavo ekonominės krizės iškelti probleminiai klausimai, į kuriuos atsakė karinės logistikos specialistai 1945 metais. Logistikos ryšys su kitomis veiklomis yra labai tamprus, nes logistika savyje sugeba "sutalpinti" pakankamai plačias ir savarankiškas veiklos sritis, tokias kaip technologija, matematika, technika ir ekonomika. Apibendrinant logistikos ir marketingo santykį, teigiama, kad marketingas nustato bendrą produkto ar paslaugos patekimo ir palaikymo rinkoje strategiją, kuri leidžia gaminti ir tiekti paklausią produkciją, o logistika - kaip priemonių visuma - sudaro sąlygas įgyvendinti marketingo strategiją praktikoje.
Paskelbimo data (metai)
2005
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/140299
Kolekcijos
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources [8559]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis