Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorVilkaitė, Evelina
dc.contributor.authorGinevičius, Romualdas
dc.date.accessioned2023-09-18T19:32:48Z
dc.date.available2023-09-18T19:32:48Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn2029-7149
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000026016
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/140434
dc.description.abstractNorint atlikti kompleksinę įmonių veiklos diversifikacijos analizę, reikia išmatuoti tiek kiekybinę, tiek kokybinę jos puses arba, kitaip tariant, išmatuoti nesusijusią ir susijusią diversifikaciją. Kiekybiniam nesusijusios diversifikacijos matavimui pasiūlyta gana daug būdų, kuriais galima gana objektyviai ir tiksliai išmatuoti pasiektą lygį. Taip yra todėl, kad šis matavimas remiasi objektyviais ir aiškiai nustatomais dydžiais – veiklos sričių skaičiumi bei produkcijos apimčių variacija tarp jų. Kitaip yra su susijusios diversifikacijos matavimu. Čia kyla pagrindinis sunkumas – kaip nustatyti naujų produktų ir rinkų sąsajų su esamais stiprumą. Esami matavimo būdai yra per daug subjektyvūs ir netikslūs, nes remiasi vien tik diskretiniu – kategoriniu vertinimu. Siūlomo kiekybinio susijusios diversifikacijos mato esmė – kiekvieno įmonės gamybinės programos produkto ir rinkos kombinacijos artumo esamoms produkto ir rinkos kombinacijoms nustatymas ir sujungimas į vieną apibendrinantį rodiklį. Susijusios diversifikacijos poveikis komercinės veiklos rezultatams priklauso nuo rinkos situacijos.lit
dc.description.abstractMeasuring of the related diversification of enterprise requires the determining of its quantitative and qualitative aspects, reflecting the related and unrelated diversification. A large number of methods for quantitative measuring of unrelated diversification, allowing us to determine its level rather accurately and objectively have been offered. This can be achieved because this measurement is based on the objectively determined quantities, including the number of the areas of activities and the variation of the production volumes among them. The situation is different with the related diversification measurement. The main problem in this area is associated with the method of determining the strength of the relationship between the new products and markets and the existing ones. The commoly used methods of measurement are too subjective and inaccurate because they are based only on the discrete-category evaluation. The concept of the suggested quantitative measure of the related diversification is based on determination of the comparability of production programme`s product- market combinations with the existing product-market combinations and their integration into one criterion. Related diversification effects of commercial performance depends on the market situation.eng
dc.format.extentp. 122-125
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urijmk.vvf.vgtu.lt/index.php/conference/2013/paper/viewFile/77/100
dc.titleStatybų įmonių veiklos susijusios diversifikacijos tyrimas
dc.typeStraipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication
dcterms.references22
dc.type.pubtypeP1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 004 - Ekonomika / Economics
dc.subject.ltMatavimas
dc.subject.ltPoveikis komercinės veiklos rezultatams
dc.subject.enMeasurement
dc.subject.enImpact on commercial activity results
dcterms.sourcetitle16-oji Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija "Mokslas - Lietuvos ateitis" 2013 metų teminė konferencija "Verslas XXI amžiuje", 2013 m. vasario 7 d
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba4012607


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą