Lengvųjų automobilių greitėjimo charakteristikų tyrimas
![Thumbnail](/bitstream/handle/123456789/140672/age_Vol44_No4_16-27_Bial.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
View/ Open
Date
2012Author
Bial, Dmitrij
Nagurnas, Saulius
Melaika, Mindaugas
Valiūnas, Valdas
Metadata
Show full item recordAbstract
Ištyrus automobilių greitėjimo charakteristikas, taip pat yra galimybė nagrinėti priekiniais ratais varomų automobilių valdomumą – galimybę laiku apvažiuoti kliūtį pagreitėjimo metu (galimybę pasukti arba galimybės pasukti praradimą). Šis tyrimas leidžia palyginti teoriškai apskaičiuotas reikšmes su bandymų metu gautomis reikšmėmis, įvertinti skaičiavimų netikslumus (paklaidas). Taip pat šis tyrimas gali būti naudingas potencialiam automobilio pirkėjui, kuris nori sužinoti tikrąsias tam tikro lengvojo automobilio greitėjimo charakteristikas. By researching car acceleration characteristics, there is a potential to examine front wheel drive cars controllability – possibility to circuit handicap in time while accelerating (possibility to steer or loss of the possibility to steer). This article allows comparing theoretically calculated values with the values, which have been obtained (gained) during tests, evaluating calculations inaccuracy (errors). This article also can be useful for a potential car buyer, which wants to know actual cars acceleration characteristics.