Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorŽvirblis, Algis
dc.date.accessioned2023-09-18T19:33:38Z
dc.date.available2023-09-18T19:33:38Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000012334
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/140753
dc.description.abstractMonografijoje nagrinėjami įmonės rinkovados sistemos efektyvumo analizės principai ir metodai remiantis rinkovados uždavinių formalizacija ir išplėtota vadybinės ekonomikos teorija. Šio leidinio akcentai - prekės naudingumo, jos vartojamųjų savybių ir konkurencingumo vertinimo teorija, makroaplinkos elementų matematiniai modeliai, rinkovados sistemos funkcionavimo efektyvumo ir valdymo schemų analizės principai bei metodai, stimuliacijos priemonių veiksmingumo vertinimas. Tai iš esmės sudaro perspektyvinės elektroninės rinkovados sistemos, įtraukiamos į bendrąją verslo valdymo sistemą, algoritmizacijos teorinį pagrindą. Išskirtinai nagrinėjamas transporto paslaugų vertingumas, suformuluoti principiniai modeliai, taikytini transporto paslaugų bei sistemų konkurencingumo ir jų rinkovados efektyvumo analizei. Skirta mokslo darbuotojams, įmonių vadovams ir vadybininkams, doktorantams, magistrantams.lit
dc.description.abstractIn the ninth chapter the marketing structure and control schemes based on the efficiency criteria, on the description in terms of mathematical models, algorithms and procedures are analysed. Among them: an open control system (marketing system - market (satisfying of the clients needs) and a more sophisticated closed control system (including the company's marketing system -market (clients) - teed back). The principles of evaluation of transport service total value (is determined by the following factors: the contents of service transportation time. reliability, capabilities and availability, traffic safety and described by mathematical models), formalisation of technological and total competitiveness in transport services and transport systems, the methodology of risk evaluation (taking into account the indices of the particular transport services and the influence of their interrelations on the general risk) are analysed in the tenth chapter. In the last chapter of the monograph there is presented the methodological basis of designing and controlling company's marketing programming. The monograph may also be useful for undergraduates and doctoral students in universities and for companies' top - level managers.eng
dc.format.extent207 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.titleRinkovados analizės principai ir metodologija
dc.title.alternativePrinciples and methodology of marketing analysis
dc.typeMonografija / Monograph
dcterms.references53
dc.type.pubtypeK1a - Monografija / Monograph
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldS 004 - Ekonomika / Economics
dc.subject.ltRinkos
dc.subject.ltRinkos valdymas
dc.subject.ltRinkos analizė
dc.subject.ltMarketingas
dc.subject.ltPardavimo metodai
dc.subject.enmarketing
dc.subject.enmarket management
dc.subject.enmarket analysis
dc.subject.ensales methods
dc.publisher.nameCiklonas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doiMRU02-000006645
dc.identifier.elaba3735821


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą