Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorDrejeris, Rolandas
dc.contributor.authorOželienė, Danguolė
dc.date.accessioned2023-09-18T19:35:14Z
dc.date.available2023-09-18T19:35:14Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1822-6760
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000026247
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/141141
dc.description.abstractDiegiant naujas paslaugas įmonėms sunku rasti tinkamą sprendimą dėl kai kurių diegimo etapų tikslingumo bei jų įgyvendinimo masto ir tam tikrų veiksmų poreikio, ypač dėl reikalaujančių daug organizacinių bei finansinių sąnaudų. Bandomosios rinkodaros (BR) etapo tikslingumas, diegiant naujas paslaugas, kelia plačias diskusijas tiek tarp verslo praktikų, tiek ir teoretikų. Šio tyrimo tikslas – pateikti bandomosios rinkodaros veiksmų modelį, kurio taikymas padėtų įmonėms apsi-spręsti dėl šio etapo veiksmų tikslingumo, įvertinti situacijas bei numatyti tam tikrų procedūrų vykdymo sąlygas. Išanalizavus negausioje mokslinėje literatūroje bandomosios rinkodaros tema pateiktus tyrimų rezultatus suformuotas lankstus modelis, kuris grįstas kritiniu mokslinės literatūros bandomosios rinkodaros klausimais įvertinimu logikos, įgyvendinamumo galimybių bei vientisumo požiūriu, informacijos struktūrizavimu bei sintetinimu.lit
dc.description.abstractBusiness finds it difficult to discover some stages of innovation purposefulness and gauge of actions, exceptionally which require a lot of organizational and financial expenditure during process of new services development. The purposefulness of test marketing stage raises a lot of discussions for business theorists and practicians. The aim of this research is to provide test marketing model of new services, which would allows finding the answers about purposefulness and circumstances of using test marketing actions during new service development. There is structured and synthesized sparse of the various authors' works, their information was assessed by approach of logic and integrity, viability and appropriateness for servines business and according results the flexible model is formed in the article. Model will help decide on the appropriateness of test marketing activities and order of their providing.eng
dc.format.extentp. 32-40
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.relation.isreferencedbyBusiness Source Complete
dc.source.urihttp://vadyba.asu.lt/35-1/ManagKaunas35(1)_49_1.pdf
dc.titleNaujų paslaugų bandomosios rinkodaros veiksmų modeliavimas
dc.title.alternativeModeling actions of new services test marketing
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references16
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas Aleksandro Stulginskio universitetas
dc.contributor.institutionVilniaus kolegija
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.contributor.facultyŪkio direkcija / Estates and Economy Office
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltNauja paslauga
dc.subject.ltBandomoji rinkodara
dc.subject.ltTikslingumas
dc.subject.ltInovacija
dc.subject.ltModelis
dc.subject.enNew service
dc.subject.enTest marketing
dc.subject.enPurposefulness
dc.subject.enInnovation
dc.subject.enModel
dcterms.sourcetitleManagement theory & studies for rural business & infrastructure development : scientific journal = Vadybos mokslas ir studijos – kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai : mokslo žurnalas
dc.description.issueNr. 1
dc.description.volumeT. 35
dc.publisher.nameAleksandro Stulginskio universitetas
dc.publisher.cityKaunas; Vilnius
dc.identifier.doiLZU02-000028143
dc.identifier.elaba4019034


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą