Kibirkštinio uždegimo variklio efektyviųjų ir ekologinių rodiklių tyrimas naudojant dujinius degalus ir reguliuojant įsiurbimo vožtuvų fazes
Date
2019Author
Ragauskas, Tadas
Rimkus, Alfredas
Kriaučiūnas, Donatas
Metadata
Show full item recordAbstract
Straipsnyje yra analizuojama įsiurbimo vožtuvų fazių įtaka variklio ekologiniams ir efektyviesiems rodikliams, kibirkštinio uždegimo varikliui veikiant gamtinėmis dujomis. Atliktas termodinaminių procesų skaitinis modeliavimo AVL BOOST programa. Įvertinti benzino ir gamtinių dujų degimo proceso skirtumai ir jų įtaka variklio rodikliams. The article analyses the influence of the intake valve timing on the ecological and effective indicators of the spark ignition engine with use of natural gas. Practical test was done with Nissan HR20DE engine which have variable valve timing control. Engine effective and ecological indicators was measured. The numerical modelling of the thermodynamic processes with AVL BOOST has been performed. Differences between the burning of petrol and natural gas and their influence on engine parameters have been evaluated.