Darbų sekos: nukrypimų tvarkymas
Abstract
Straipsnyje aptariama, kaip tvarkytini nukrypimai, atsirandantys normalioje darbų sekoje. Tokie nukrypimai tiesiogiai veikia jmonėje jau jdiegtą modelį. Tvarkyti nukrypimus ypač sunku todėl, kad negalima numatyti nei kada, nei kurioje sekoje jie atsiras. Dažnai yra sunku, o kartais ir neįmanoma nustatyti iškilusios problemos šaltinio. Kritinis nukrypimo tvarkymo taškas yra šaltinio nustatymas. Tada paaiškėja, kaip spręstina problema ir ar išvis ją įmanoma išspręsti. Sprendimas neturėtų pastebimai keisti darbų sekos ir juo labiau įtraukti vartotojo į šį sprendimą. Kiekvienas atsiradęs nukrypimas automatiškai stabdo darbų seką ir ją keičia, todėl sutrinka darbo efektyvumas ir dėl papildomų laiko bei išteklių sąnaudų sumažėja galutinio produkto vertė. Ši sritis kol kas nėra iki galo ištirta, todėl efektyvaus sprendimo nepateikiama. The paper discusses how deviations occurring in normal work flow are resolved. Any deviation has a direct impact on the working model implemented in the organization. The complexity of resolving deviations is dictated by their undefined occurrence in time or in the work flow context. Such conditions complicate the application of a solution considerably because it is often very difficult to detect the source of the deviation. The detection of the deviation source is critical for any resolution because it indicates how the problem should be solved or even whether it is possible to solve. The resolution, however, should not change the work flow noticeably or involve the user much in resolving the deviation. Any occurring deviation automatically stops the work flow and unavoidably changes it, so the efficiency of the work is lowered and the value of the end-product reduced due to the additional use of time and resources. This area has nbt yet been researched enough and thus an effective solution is not presented.