• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Oro transporto pervežimų poreikiui ir jų kainų elastingumui įtaka darantys veiksniai

Thumbnail
Data
2013
Autorius
Ridulis, Vilius
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Šiame straipsnyje nagrinėjamas keleivius skraidinančių aviakompanijų skrydžių paklausos elastingumas priklausomai tam tikrų faktorių, tokių kaip geografinė vietovė ar gyventojų gaunamos pajamos. Pateikiama metodika, kaip galima prognozuoti, kokia įtaką skrydžių poreikiui turės pasikeitusi kaina ar gyventojų pragyvenimo lygis.
 
Air travel demand depends on many reasons such as geographical region, residents income and even government policy implications. Each airline company must have a firm knowledge about what makes the greatest difference in passengers needs to fully satisfy them, as it is the only way to achieve the best performance. Airline transport demand elasticity is one of the main problems that airline companies face. In locations where low cost airline companies have their influence demand elasticity will be higher, also highly developed countries will have less variation in elasticity due to higher income of residents. Other influencing factors include distance of the haul. Short haul flights are less affected by demand elasticity than long haul flights. Government taxation creates a greater difference in airline ticket prices of short haul flights than long haul flights. An arithmetical method of calculating overall elasticity may be employed if all of these factors are included.
 
Paskelbimo data (metai)
2013
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/144278
Kolekcijos
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources [8559]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis