Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorAsanavičienė, Vida
dc.date.accessioned2023-09-18T19:54:49Z
dc.date.available2023-09-18T19:54:49Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1822-430X
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000014728
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/144833
dc.description.abstractNagrinėjamas studentų savarankiškas darbas mokantis užsienio kalbų baigiamajame darbo etape. Nagrinėti šią temą VGTU sąlygomis yra gana problemiška, kadangi užsienio kalboms mokyti šioje aukštojoje mokykloje skiriama mažiausiai valandų lyginant su kitomis Lietuvos aukštosiomis mokyklomis – tik 4 semestrai – verslo vadybos fakulteto studentams ir dusemestrai – visų kitų fakultetų studentams. Būtent todėl yra gana sunku išskirti baigiamąjį užsienio kalbų mokymosi etapą. Tai įmanoma padaryti tik Verslo vadybos fakultete, nes čia užsienio kalbų mokomasi dvejus metus, t. y. 4 semestrus. Todėl darbe apsistota ties verslo vadybos fakulteto studentų kontingentu, nes čia galima išskirti baigiamąjį kalbų mokymo etapą. Siūlytina tokia šio fakulteto užsienio kalbų mokymo programos struktūra: pirmas ir antras semestrai – pirmasis darbo etapas, 3 semestras – antrasis etapas ir ketvirtas semestras – baigiamasis etapas. Pirmasis darbo etapas būtų visų kalbinės veiklos rūšių, t. y. kalbant, skaitant, rašant ir klausant bazinių mokėjimų ir įgūdžių ugdymas. Antrasis etapas būtų skirtas profesionaliai orientuotam kalbos mokymui. Pagaliau baigiamasis etapas, t. y. ketvirtas semestras, skirtas savarankiškam darbui. Jo metu dėstytojas turi parengti studentus, kad jie sugebėtų vartoti užsienio kalbą kaip profesinės komunikacijos priemonę.lit
dc.description.abstractThe paper considers the problem of independent work while learning a foreign language at the final stage. The following aims of independent work are emphasired in the article: teaching students to use a foreign language in their professional activity, developing students’ abilities and skills to improve their knowledge of a foreign language on their own. Analysing the problem of independent work, the conclusion has been drawn that appropriate methods mainly consisting of complex measures of teaching control should be developed. The structure of the above complex in discussed and the methodical principles of developing the abilities and skills of independent work are presented.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 4-9
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.relation.isreferencedbySocINDEX with Full Text
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/coactivity.2007.08
dc.titleSavarankiškas studentų darbas mokantis užsienio kalbos baigiamajame etape
dc.title.alternativeStudents independent work while learning a foreign language at the final stage
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references10
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyHumanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.ltSavarankiškas užsienio kalbos gebėjimų tobulinimas
dc.subject.ltProfesionaliai orientuotos kalbos mokymas
dc.subject.ltSkaitymo rūšių pobūdis
dc.subject.ltKalbos recepcija ir reprodukcija
dc.subject.ltMokomosios programos ir instrukcijos
dc.subject.enIndependent improvement of foreign language skills
dc.subject.enTeaching of a professionally oriented language
dc.subject.enTypes of reading
dc.subject.enReception and reproduction of the language
dc.subject.enTeaching programmes and instructions
dcterms.sourcetitleSantalka. Edukologija
dc.description.issuenr. 2
dc.description.volumeT. 15
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/coactivity.2007.08
dc.identifier.elaba3781702


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą