Show simple item record

dc.contributor.authorJuškienė, Regina
dc.contributor.authorVelička, Aleksandras
dc.date.accessioned2023-09-18T19:54:55Z
dc.date.available2023-09-18T19:54:55Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1822-430X
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000014730
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/144851
dc.description.abstractSkaitymas priklauso žmogaus visuomeninės komunikacijos veiklos sričiai ir joje realizuoja rašytinę verbalinio bendravimo formą. Skaitymo procese išskiriami du komponentai: turinio ir veiklos, t. y. mokymo proceso, nes skaitymas yra viena iš kalbinės veiklos rūšių. Svarbiausias yra turinys. Veiklos turinį sudaro jos tikslas ir rezultatas. Skaitymo tikslas gali būti įvairus. Vienu atveju mums užtenka suprasti turinį, kitu atveju reikia suvokti kiekvieną autoriaus mintį. Supratimo pobūdis (pilnumo lygis, tikslumas, išsamumas) priklauso nuo skaitymo tikslo. Tai lemia skaitymo pobūdį: tekstą galima perskaityti greitai, praleidžiant tam tikras teksto vietas, arba lėtai, įsigilinant į kiekvieną teksto elementą.lit
dc.description.abstractOne of the most important problems of teaching a foreign language – issues of reading teaching methodology – is analysed in the article. Reading is approached as a linguistic activity. The authors distinguish three kinds of reading and discuss their main features, requirements for educational means and work methods. Requirements for texts, construction of texts and language are analysed in the article. The authors present methodological recommendations for reading teaching which are based on studies of scientific – methodological literature and have been tested in practical work.eng
dc.format.extentp. 32-36
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.relation.isreferencedbySocINDEX with Full Text
dc.titleSkaitymo rūšys ir jų mokymo metodikos klausimai
dc.title.alternativeKinds of reading and issues of their teaching methodology
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references8
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyHumanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.ltReikalavimai tekstams
dc.subject.ltSkaitymo rūšys
dc.subject.ltTekstų turinys ir kalba
dc.subject.ltInformacijos rūšys
dc.subject.ltSkaitymo mokymo metodika
dc.subject.enRequirements for texts
dc.subject.enKinds of reading
dc.subject.enContent and language of texts
dc.subject.enKinds of information
dc.subject.enReading teaching methodology
dcterms.sourcetitleSantalka. Edukologija
dc.description.issuenr. 2
dc.description.volumeT. 15
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba3781770


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record