Kalbinės veiklos rūšių prioritetai dėstant užsienio kalbą aukštojoje mokykloje
Santrauka
Viena iš svarbiausių ir spręstinų užsienio kalbų mokymo problemų yra kalbinės veiklos rūšių tarpusavio sąsajos ir integracija mokomojo proceso metu. Šioje srityje yra nemaža nuveikta, tačiau daug svarbių klausimų dar laukia sprendimo. Jiems priskirtini šie: kokia turėtų būti darbo seka mokant kalbinės veiklos – nuosekli ar lygiagreti (vienu metu). Tai yra itin svarbu sprendžiant kalbinės veiklos rūšių sąsajų ir integracijos problemą; kokia turėtų būti lygiagretaus mokymo kalbinės veiklos rūšių eilės tvarka; kalbinės veiklos rūšių tarpusavio laiko santykis per pratybas; kaip reikėtų efektyviai derinti kalbinės veiklos rūšių integracijos būdus mokant jų lygiagrečiai. Pagaliau reikėtų nustatyti ir eksperimentu pagrįsti teigiamą kalbinės veiklos rūšių koreliaciją ir pateikti praktinio užsienio kalbos mokymo rekomendacijų.