• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Žinių įgijimo kryptingumas bendrojo lavinimo mokyklose

Thumbnail
Data
2007
Autorius
Morkvėnas, Renatas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
In the article is presented Lithuanian stages of knowledge gain. The analysis of Lithuania education system let us to educe the six stages of knowledge gain: 0) Dropped out from education system; 1) Comprehensive school; 2) Vocational school; 3) Higher educational institution; 4) University; 5) Lifelong learning in the work. First of all the knowledge gain process should be secure in the comprehensive school because during this period is formed the pupils abilities. However research educed that almost 69,17 % of pupils do not learn purposeful. In this article is explained the main means how to solve the purposeful learning conception in the comprehensive school: 1) The learning programs development; 2) Vocational guidance; 3) The education system reform.In the article is presented Lithuanian stages of knowledge gain. The analysis of Lithuania education system let us to educe the six stages of knowledge gain: 0) Dropped out from education system; 1) Comprehensive school; 2) Vocational school; 3) Higher educational institution; 4) University; 5) Lifelong learning in the work. First of all the knowledge gain process should be secure in the comprehensive school because during this period is formed the pupils abilities. However research educed that almost 69,17 % of pupils do not learn purposeful. In this article is explained the main means how to solve the purposeful learning conception in the comprehensive school: 1) The learning programs development; 2) Vocational guidance; 3) The education system reform.
Paskelbimo data (metai)
2007
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/145115
Kolekcijos
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources [8559]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis