• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Turbokompresorinės oro pripūtimo sistemos nesandarumo įtakos 1.9 TDI dyzelinio variklio išoriniams darbo parametrams tyrimai

Thumbnail
View/Open
Turbokompresorinės oro pripūtimo sistemos nesandarumo įtakos....pdf (1.022Mb)
Date
2013
Author
Žaglinskis, Justas
Vėgneris, Ričardas
Rimkus, Alfredas
Rapalis, Paulius
Melaika, Mindaugas
Metadata
Show full item record
Abstract
Straipsnyje pateikti dyzelinio variklio Audi 1.9 TDI palyginamieji stendinių tyrimų rezultatai bei jų analizė. Tyrimo tikslas buvo suformuotas autoriams iškėlus klausimą, kaip pripūtimo sistemos nesandarumas daro įtaką dyzelinio variklio ekonominiams-energetiniams ir ekologiniams rodikliams siekiant užtikrinti tas pačias apkrovos charakteristikas. Nesandarumo faktorių imituojant 3.1 mm skersmens anga, kurios dydis praktikoje realiai tikėtinas, buvo pastebėti reikšmingi neigiami pokyčiai. Kritus pripūtimo slėgiui 6,7–7,8 % šiltnamio dujų emisija tiriamajame variklio apkrovos diapazone išaugo 11–30 %, degalų sunaudojimas išaugo 11–14 %, kitų rodiklių pablogėjimas lyginant su įprastos eksploatacijos sąlygomis skyrėsi kartais. Nustatyta, jog esant nesandarumui variklio elektroninė valdymo sistema neefektyviai mažina nevisiško degimo produktų emisiją.
 
The article presents and analyses the comparable results of the stand tests of 1.9 TDI diesel engine. The purpose of the conducted research included solving a question of how losses in the charge-air system impacted environmental and energy-economical parameters in order to ensure the same load characteristics of the diesel engine. The leakage factor was imitated by a hole of 3.1 mm in diameter, the size of which is possible in practice. Therefore, some significant negative changes were observed. In all tested range of the loaded engine, a decrease of 6.7...7.8 % in charge pressure impacts an increase in greenhouse gas emissions by 11...30 %. Fuel consumption increased by 11...14 % and difference in the deterioration of other indicators sometimes varied compared with normal operating conditions. It was also found that, in a case of leakage, the electronic engine control unit inefficiently reduced the emission of the products of incomplete combustion in exhaust gases.
 
Issue date (year)
2013
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/145722
Collections
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources [8559]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister