Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorMažylytė, Viktorija
dc.contributor.authorKondroška, Vaidotas
dc.date.accessioned2023-09-18T20:02:22Z
dc.date.available2023-09-18T20:02:22Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn2029-9974
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000028578
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/146001
dc.description.abstractOro eismo paslaugų sistemos pralaidumas priklauso nuo daugelio aplinkybių: oro eismo paslaugų maršrutų struktūrų, navigacinio orlaivio tikslumo, meteorologinių sąlygų, skrydžių vadovų darbo krūvio. Tačiau oro erdvės naudotojų lūksčiai ne visada yra visiškai patenkinami dėl didėjančių skrydžių ir keleivių srauto. Oro erdvės vadyba deda visas pastangas, kad būtų pasiektas maksimalus eismo pralaidumo lygis tiek normaliomis sąlygomis, tiek piko metu, tuo pačiu nesumažinant saugumo lygio. Įsitinkinta, kad į atskirus segmentus suskaidyta oro erdvė naudojama neveiksmingai. Sukūrus optimalią oro erdvės struktūrą regiono mastu, būtų galima patenkinti didėjančius oro erdvės naudotojų poreikius, valdant eismą dinamiškiau, taip sumažinant skrydžių vėlavimus, sudarant sąlygas padidinti skrydžių saugumą ir efektyvumą.lit
dc.description.abstractAir traffic services system depends on: air traffic services rout structure, aircraft navigational aids, weather conditions, air traffic controller workload. However, the demand of airspace users is not always satisfied. The airspace management is trying to make a maximum capacity level both under normal conditions and during peak periods. Europe’s fragmented airspace causes inefficiency and bigger costs for users. The creation of functional airspace blocks in region will satisfy the growing capacity requirements of all airspace users with a minimum of delays by managing air traffic more dynamically. At the same time, safety standards and overall efficiency will be enhanced.eng
dc.format.extentp. 22-24
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urihttp://www.at.vgtu.lt/index.php/at/article/view/at.2014.05
dc.subjectTD03 - Transporto sistemų ir eismo modeliavimas, optimizavimas, sauga ir valdymas / Transport systems and traffic modeling, optimization, safety and management
dc.titleEfektyvus oro erdvės valdymas ir skrydžių valdymo sektorių pralaidumo didinimas
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dcterms.references11
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyAntano Gustaičio aviacijos institutas / Antanas Gustaitis Aviation Institute
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltOro erdvės vadyba
dc.subject.ltOro erdvės blokai
dc.subject.ltSkrydžių valdymo sektorių pralaidumas
dc.subject.ltDarbo krūvis
dc.subject.enAirspace management
dc.subject.enAirspace blocks
dc.subject.enAir traffic capacity
dc.subject.enController workload
dcterms.sourcetitleAviacijos technologijos = Aviation technologies
dc.description.issueno. 1
dc.description.volumeVol. 2
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba4079216


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą