Automobilių kelių atitvaras
Abstract
Išradimas priklauso įrenginiams, ribojantiems transporto priemonės nuvažiavimą nuo kelio važiuojamosios dalies. Atitvarą sudaro stacionarūs ir kabantys blokai. Stacionarus blokas sudarytas iš vertikalaus stulpelio, įtvirtinto tam tikrame gylyje į gruntą. Prie stulpelio pritvirtinta apsauginė profiliuota juosta. Kabantis elementas - apsauginė profiliuota juosta. Stacionarios ir kabančios juostos laisvai sujungtos tarpusavyje lynais, kurie praeina išilgai juostų įlinkių per kiaurymes stulpeliuose ir auseles, pritvirtintas prie juostų. Transporto priemonės ir atitvaro sąveikos metu deformuojasi apsauginės profiliuotos juostos, o esant didesniam smūgiui, deformuojasi ir lynai. The invention relates to devices which limit sliding down of vehicles from the travel part of roads. A barrier comprises static and hanging blocks. A static block includes a vertical column which is fixed to the ground in some depth. A protective profile tape is fastened to the column. The hanging block is the protective profile tape. Static and hanging tapes are connected between themselves by ropes which go along the tape bends through holes in the columns and the ears which are fixed to the tapes. The protective profile tapes become deformed in the interaction of the vehicle and the barrier, and at powerful impact ropes become deformed too.