Show simple item record

dc.contributor.authorZybartaitė, Rita
dc.contributor.authorDzemyda, Ignas
dc.date.accessioned2023-09-18T20:04:44Z
dc.date.available2023-09-18T20:04:44Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn2029-2341
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000028389
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/146572
dc.description.abstractThis article analyzes Lithuanian furniture manufacturing business perceptions towards creativity, and creativityenhancement behavior according to its international development. Firstly article focuses on international business development,substantiate need of creativity for international business development, outline creativity influencing factors which operateat individual, team and organizational levels and recommendations how to enhance creativity in methodical way. Secondly,article describes a problem of empirical research, methodology of used methods and instruments, and presents results of surveyresearch.eng
dc.description.abstractAnalizuojama, kaip Lietuvos baldų gamybos įmonių tarptautinio verslo plėtotė lemia suvokimą apie specialistų kūrybiškumo skatinimo poreikį ir šio pobūdžio veiklą organizacijoje. Analizuojama tarptautinio verslo vystymasis, pagrindžiamas kūrybiškumo būtinumas tarptautiniam verslui plėtoti. Apibendrinami kūrybiškumą lemiantys veiksniai, veikiantys individualiu, komandiniu ir organizaciniu lygiu, pateikiama rekomendacijų, kaip metodologiškai skatinti kūrybiškumą. Be to, darbe aprašoma empirinio tyrimo problema, pasirinkto empirinio tyrimo metodologija, rezultatai, jais remiantis nustatyta vyraujanti pažiūra į specialistų kūrybiškumo skatinimo poreikį ir veiklą Lietuvos baldų gamybos įmonėse, atsižvelgiant į jų tarptautinę verslo plėtrą.lit
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 93-102
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/mla.2014.12
dc.subjectVE03 - Inovacijų vadyba / Innovation management
dc.titleCreativity enhancement in Lithuanian furniture manufacturing business according to international business development
dc.title.alternativeKūrybiškumo skatinimas Lietuvos baldų gamybos pramonės versle atsižvelgiant į tarptautinį verslo vystymąsi
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references42
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltTarptautinis verslo vystymas
dc.subject.ltKūrybiškumas
dc.subject.ltKūrybiškumą lemiantys veiksniai
dc.subject.ltKūrybiškumo skatinimas
dc.subject.ltBaldų gamybos sektorius
dc.subject.enInternational business development
dc.subject.enCreativity
dc.subject.enFactors influencing creativity
dc.subject.enCreativity enhancement
dc.subject.enFurniture manufacturing industry
dcterms.sourcetitleMokslas – Lietuvos ateitis = Science – future of Lithuania: Verslas XXI amžiuje = Business in XXI Century
dc.description.issueNr. 1
dc.description.volumeT. 6
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/mla.2014.12
dc.identifier.elaba4074489


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record