• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai Web of Science ir/ar Scopus referuojamuose leidiniuose / Articles in Web of Science and/or Scopus indexed sources
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai Web of Science ir/ar Scopus referuojamuose leidiniuose / Articles in Web of Science and/or Scopus indexed sources
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Social networks in marketing communication - case of Lithuania

Thumbnail
Data
2014
Autorius
Davidavičienė, Vida
Davidavičius, Sigitas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Purpose. To analyze and identify specifics of marketing communication via social networks via Lithuania case study. Methodology. In order to present situation and specific of use of social networks in marketing communication following methods were employed: comparative analysis of the scientific literature, inquiry, observation, and data analysis. Findings. In order to highlight the changes and outline possibilities of social networking in marketing communication two researches have been carried out: the first one is the research of Lithuania social media usage peculiarities; the second is the research of use of social networks in marketing (comparison of Lithuania, Russia, Ukraine, Germany, Netherlands, and Israel). Originality. This paper explored the social networks in marketing communication from two perspectives: consumers perception and habits; companies perception and intensity of implementation in Lithuania in comparison with Russia, Ukraine, Germany, Netherlands, and Israel. Practical value. The development of information and communications technologies (ICT) leads to new ways of marketing communication and forced emergence of new scientific problems. Growing importance of the communication and the relationship with the customers is affected by rapid development and dynamic changes in the e-markets. Understanding and implementing the innovative tools for communication with users on the Internet allow increasing interaction, which is vital in nowadays.
Paskelbimo data (metai)
2014
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/146919
Kolekcijos
  • Straipsniai Web of Science ir/ar Scopus referuojamuose leidiniuose / Articles in Web of Science and/or Scopus indexed sources [7946]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis