Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorRimševič, Julija
dc.date.accessioned2023-09-18T20:08:51Z
dc.date.available2023-09-18T20:08:51Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn2029-7149
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000029164
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/147183
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjamos socialiai atsakingo marketingo strategijos. Šiam tikslui pasiekti pateikti ir išanali zuoti socialiai atsakingo marketingo apibrėžimai. Išanalizavus mokslinę literatūra, pateikti socialiai atsakingo marketingo strategijų rengimo modeliai, ir vartotojų elgsenos keitimo modeliai, kuriose parodoma kaip socialiai atsakingo marketingo strategijos keičia vartotojo elgseną. Atlikta modelių lyginamoji analizė. Išanalizavus vartotojų elgsenos keitimo modelius, pateikiamas teorinis vartotojų kitimo modelis iš neatsakingo alkoholio vartojimo į atsakingą alkoholio vartojimą.lit
dc.description.abstractPublication analyses strategies of social marketing. The primary purpose was achieved through the analysis of social marketing concept. The analysis of scientific literature presents models of social marketing strategy formation. Also, models of consumer behavior change are rendered. Paper includes the comparative analysis of the models. The analysis of models for changing consumer behavior let to form theoretical model for changing irresponsible consumption of alcohol to responsible.eng
dc.format.extentp. 46-54
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/conference/2014/paper/viewFile/122/135
dc.subjectVE02 - Integruotos komunikacijos strategijos ir koncepcijos / Integrated communication strategies and concepts
dc.titleAlkoholio vartojimas: socialiai atsakingas marketingas
dc.typeStraipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication
dcterms.references20
dc.type.pubtypeP1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltSocialiai atsakingas marketingas
dc.subject.ltSocialiai atsakingo marketingo strategijos
dc.subject.ltAlkoholio vartojimas
dc.subject.ltVartotojų elgsenos keitimo modeliai
dc.subject.enSocial marketing
dc.subject.enSocial marketing mix
dc.subject.enSocial marketing strategy
dc.subject.enAlcohol consumption
dcterms.sourcetitle17-oji Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija "Mokslas - Lietuvos ateitis" 2014 metų teminė konferencija "Verslas XXI amžiuje", 2014 m. vasario 6 d
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba4096148


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą