Show simple item record

dc.contributor.authorMikštienė, Rūta
dc.date.accessioned2023-09-18T20:08:52Z
dc.date.available2023-09-18T20:08:52Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn2029-7149
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000029167
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/147189
dc.description.abstractStraipsnyje atlikta konkurencinio pranašumo aukštosiose mokyklose vertinimo teorinių aspektų analizė. Konkurencingumą nelengva išmatuoti ir apibūdinti keliais parametrais. Aukštųjų mokyklų konkurencinis pranašumas yra aukštojo mokslo institucijų sugebėjimas efektyviai kurti vertę, išlaikyti savo pozicijas konkurencinėje aplinkoje. Greitai kintančios konkurencinės aplinkos dinamika reikalauja nuolatinės stebėsenos, atitinkamų veiklos efektyvumą didinančių organizavimo sprendimų pritaikymo. Konkurencinėje aplinkoje išskiriami nauji reiškiniai – ekonominis suderinamumas ir bendradarbiavimas. Todėl formuojamas naujas požiūris į konkurenciją ne kaip į kovą, o kaip į absoliučios kokybės paieškas. Aukštųjų mokyklų konkurencinis pranašumas susijęs su mokslo įstaigų vadovų gebėjimu operatyviai reaguoti į ekonominius ir politinius pokyčius, kintančią studijų bei mokslinių paslaugų paklausą. Aukštosios mokyklos turi pergrupuoti ir derinti turimus išteklius, diegti inovacijas, technologijas, tobulinti studijų kokybę ir peržiūrėti kainas.lit
dc.description.abstractThe article reviews analysis of the competitive advantage of evaluation of theoretical aspects in higher education schools. There is not easy to measure competitiveness and characterize it several parameters. High school competitive advantage is the ability of educations to effectively create value, to maintain the position in a competitive environment. The rapidly changing dynamics of the competitive environment requires constant monitoring, adaptability appropriate solutions, enhancing activity efficiency. New phenomenons emerge in a competitive environment, such as economic compatibility and collaboration. As a result there is forming a new approach to competition not as compe titive struggle, but as absolute quality search. The competitive advantage of high school is associated with education leader’s ability to react quickly to economic and political changes, shifting demand of studies and research services. High school need to regroup and coordinate available resources, to inculcate innovations, technologies, to improve the quality of studies, to review the tuition fees.eng
dc.format.extentp. 71-78
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.subjectVE05 - Socioekonominių sistemų universalaus tvarumo tyrimai / Universal sustainability research
dc.titleAukštųjų mokyklų konkurencinio pranašumo formavimo ir vertinimo analizė
dc.typeStraipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication
dcterms.references19
dc.type.pubtypeP1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltAuštasis mokslas
dc.subject.ltKonkurencinis pranašumas
dc.subject.ltKonkurencija
dc.subject.ltKonkurencingumo vertinimo kriterijai
dc.subject.ltKokybės vadyba
dc.subject.enHigh education
dc.subject.enCompetitive advantage
dc.subject.enCompetition
dc.subject.enEvaluation criterions of competitiveness
dc.subject.enQuality management
dcterms.sourcetitle17-oji Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija "Mokslas - Lietuvos ateitis" 2014 metų teminė konferencija "Verslas XXI amžiuje", 2014 m. vasario 6 d
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba4096201


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record