Dyzelinio variklio parametrų analizė naudojant įvairius kuro mišinius
Data
2019Autorius
Kilikevičius, Artūras
Matijošius, Jonas
Gudonis, Karolis
Svilainis, Paulius
Uvarovas, Povilas
Mikonis, Dariuš
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašąSantrauka
Šiame darbe buvo atliekama dyzelinio variklio parametrų analizė naudojant įvairius kuro mišinius. Tyrime buvo naudojamas 1.9TDI dyzelinis variklis ir jam tiekiamas dyzelinas ir biodyzelinas, kuris buvo maišomas su skirtingais metano kiekiais (0%, 40%, 60% 80%). Eksperimentas atliekamas prie skirtingų apkrovų (45 Nm, 60 Nm, 90 Nm), taip pat matuojami variklio virpesiai vertikalia ir horizontalia kryptimi su garso slėgiu. Atlikto eksperimentinio tyrimo rezultatai rodo, jog didinant metano santykį kai naudojamas dyzelinas ir biodyzelinas variklio didžiausias slėgis cilindre krenta, tačiau mažėja ir išmetamosios NOx dujos, o priešingai išmetamųjų dujų temperatūra auga. Taip pat, išsiaiškinta jog variklio virpesiai vertikalia kryptimi dėsningai kinta su didžiausiu slėgiu cilindre, o horizontalia kryptimi su kampu prie didžiausio slėgio.