Socialiai orientuota rinkos ekonomika Europos Sąjungoje: iššūkiai žmogiškųjų išteklių vadybos tobulinimui
Abstract
Kuriant Europos Sąjungoje socialiai orientuotą rinkos ekonomiką intensyvėjančių sanglaudos procesų sąlygomis didėja poreikis peržiūrėti žmogiškųjų išteklių vadybos modelių atitiktį naujiems iššūkiams. Straipsnyje atskleidžiami žmogiškųjų išteklių vadybos požiūrių evoliuciją lemiančių aplinkybių ir aplinkos pokyčių ypatumai. Išskiriami svarbiausi žmogiškųjų išteklių vadybos požiūrių kaitos etapai ir žmogiškiesiems ištekliams ir jų vadybai tobulinti skirtos priemonės. Remiantis socialinės kokybės modelio koncepcija siūlomi perspektyvių socialiai orientuotų žmogiškųjų išteklių vadybos modelių plėtotės principai. Development of the European Union, a socially oriented market economy. Increasing cohesion process conditions is a growing need to view human resource management pattern matching for new challenges. The article reveals the human resource management approaches and the evolution of the circumstances leading to changes in the environment features. Distinguishes the most important human resource management approaches and stages of change in human resources and management measures for improvement. Based on the concept of social quality model offered promising socially oriented human resource management model development principles.