Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorKačerauskas, Tomas
dc.date.accessioned2023-09-18T20:10:15Z
dc.date.available2023-09-18T20:10:15Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn0235-7186
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000029587
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/147490
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjami kūrybos socialinės aplinkos, kūrėjo bei kūrybos visuomenės santykio klausimai. Plėtojamos tezės: 1) bet kokia kūryba suponuoja socialumą, tačiau ne atvirkščiai: ne bet kokia socialinė aplinka suponuoja kūrybą; 2) naujos meno krypties pradininkas ir išbaigėjas – du asimetriški socialine prasme poliai: pradininkas asocialus pirmtakų atžvilgiu, bet socialus savo pasekėjų atžvilgiu; išbaigėjas, atvirkščiai, asocialus epigonų ir pamėgdžiotojų atžvilgiu, bet socialus savo pirmtakų atžvilgiu; 3) kuo individas labiau iškilęs virš savo socialinio fono, tuo labiau tikėtina, kad jis – įžymus; 4) iškilumas (iškilimas) didina asocialumo riziką; 5) kūrybos visuomenės ugdymas pastatytas ant meno (su)vartojimo kortos.lit
dc.description.abstractThe article deals with the questions of creation social environment, relationship between a creator and creative society. The theses have been developed as follows: 1) any creation presupposes sociability but not vice versa: not every social environment presupposes creation; 2) a pioneer and a refiner of new art direction are two asymmetric poles in the social sense: a pioneer is asocial regarding his (her) predecessors but social regarding his (her) followers; on the contrary, a refiner is asocial regarding his (her) epigones and imitators but social regarding his (her) predecessors; 3) the more outstanding is an individual over his (her) environment the more plausible is the fact that he (she) is famous; 4) outstandingness increases the risk of sociability; 5) education of creative society plays a card of art consuming.eng
dc.format.extentp. 282-289
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbySocial Sciences Citation Index (Web of Science)
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.source.urihttp://mokslozurnalai.lmaleidykla.lt/filosofijasociologija/2014/4/7047
dc.subjectVE04 - Kūrybinės industrijos, skaitmeninės visuomenės plėtra / Creative industries, digital society development
dc.titleKūrybos socialiniai aspektai
dc.title.alternativeSocial aspects of creation
dc.typeStraipsnis Web of Science DB / Article in Web of Science DB
dcterms.references16
dc.type.pubtypeS1 - Straipsnis Web of Science DB / Web of Science DB article
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldS 005 - Sociologija / Sociology
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltKūrybos visuomenė
dc.subject.ltSocialinė aplinka
dc.subject.ltKūrybos vartojimas
dc.subject.ltKūrybinis ugdymas
dc.subject.enCreative society
dc.subject.enSocial environment
dc.subject.enConsuming of creation
dc.subject.enCreative education
dcterms.sourcetitleFilosofija. Sociologija
dc.description.issuenr. 4
dc.description.volumeT. 25
dc.publisher.nameLietuvos mokslų akademijos leidykla
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi000348333000008
dc.identifier.elaba4106367


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą